måndag 8 juni 2009

breaking news, breaking news

Titta noga på de här bilderna. Ser ni, ser ni? Visst ser Sally lite annorlunda ut. Och jag menar inte den nya bodyn från Hjort Copenhagen.




Sally har fått en tand!
Hon slipper leva resten av livet som tandlös person!
Hon kommer att kunna äta både morot och cashewnöt!
Tjoho!
Den sågs för första gången i morse. Tyvärr är hon inte lika intresserad av att visa upp den som jag är. Men den finns. Mitt fram, där nere, till vänster från mitt håll. Jag har både sett och känt den.

3 kommentarer:

  1. jaaaaaa! jippie, Hon slipper sörpla välling för resten av sitt liv. Eller tutte!
    Hon kan äta tomater och gurka och morot.
    Grattis Sally till denna milstolpe i ditt liv.
    kram från mormor

    SvaraRadera
  2. Så snabb kommentar! Härligt att se att bloggen har läsare som hänger på uppdatera-tangenten. Jag ska hälsa och gratulera henne i sömnen.

    SvaraRadera
  3. GRATTTIS säger vi från Malmö som nu åter är aktiva i cybervärlden. Önskar och hoppas det blir mer live framöver. Hon e ju så gosesöt saknar få pussa på mjuka lilla hjässan. Kram

    SvaraRadera