fredag 27 november 2009

bye bye bebitiden

Jag sorterade bort småbarnsleksakerna idag. Sally är ju stor nu, hon kan gå sju steg utan att hålla. När jag satt där bland grejerna kom jag på att inte bara bebitiden utan även den här bloggen är slut.
Det känns nästan sorgligt, men så får det bli.
Jag skriver inte så ofta som jag vill och vem vet om Sally ens gillar att vara modebloggare.

Kanske gör jag en annan om några veckor. Tills dess tackar jag alla ni som läst. Tack till mormodern och mostern som delar förstaplatsen i att kommentera. Tack till våra supportrar i Åstorp, i Eslöv och på Tandläkarhögskolan i Göteborg. I Jönköping, Helsingborg och Ängelholm.
Och mest tack till Sally som låtit mig fotografera i nästan ett helt år.
Nu ska vi på glöggfest, i klänning från Lingon & Blåbär!

6 kommentarer:

  1. ÅH NÄ!:( Borde du inte åtminstonde ha rådslag med familjen innan detta beslut tas? Det är faktiskt väldigt viktigt..

    RIP bloggen..

    SvaraRadera
  2. Åh Nä! Jag kommer att sakna den jättemycket!

    SvaraRadera
  3. Jag med. Det är ju den enda blogg jag läser!
    JennyP

    SvaraRadera
  4. Min första glädje på arbetsdagen. Att öppna Sally bloggen. Men man får ju förstå. Man kan inte var superegoist i en sådan viktig sak. Sally måste få var amed och bestämma. Men man kan väl gå in och titta på gamla bilder om man vill eller kommer det inte att gå?
    Supporter mormorn

    SvaraRadera
  5. Till mormor: jovisst, den får ligga kvar tills vidare.
    Till ni andra: vad roligt att ni saknar den!
    Jag får kanske göra en ny 2010, ska bara hitta ett nytt tema. Kanske en prylblogg, det verkar ju vara lite modernt nu, tjejer som skriver om tekniska prylar. "Sallys prylblogg". Ska känna på det.

    SvaraRadera
  6. Eller bara en vardagsblogg? Sånt är ju kul både för mormödrar, kusiner, syrror och kompisar. Det blir bra tycker jag. /Jenny

    SvaraRadera