tisdag 10 februari 2009

varför göra sig till

klänning (arvegods från kusinen)

Efter lite research på andra modebloggar har jag sett att man tydligen ska fota sig och sina kläder med hjälp av en spegel. Jag vet inte vad ni tycker, men Sally har nog en bit kvar till såna som Blondinbellas och Kenzas mer jämna minspel.
Fast till hennes försvar kan sägas att hon troligen var distraherad av min skakande vänsterarm. Risken att bli tappad var överhängande.

Annars har jag klätt Sally fin i Laban-klänning med hopp om att hon ska glömma de obehagliga vaccinationssprutorna hon fick tidigare idag.

1 kommentar:

  1. Hon e inte helt nöjd med Laban kanske lite för tidigt med spöke??!!...nu ska ja ut i nalkande storm för att hämta min pajas som börjat på avdelningen spöket vilket hon verkar hur nöjd med som helst: )/moster

    SvaraRadera