måndag 13 juli 2009

nu ska här övas

Jag läste på internet om 8-månadersbebisar. Ojojoj vad mycket de ska kunna. Och ojojoj vad lite av just de grejerna som Sally kan.
Så jag sprang hem från jobbet för att öva.
Först tyckte hon det var sådär. Kan vi inte bara mysa, tycktes hon vilja säga.

Men Sally är inte svår. När hon såg sina förväntansfulla föräldrar blev hon så här samarbetsvillig igen.

Hädanefter blir det timslånga övningar varje kväll. Till helgen kommer vi att kunna redovisa så många färdigheter att Skånes allas bebisar blir gröna av avund. Ha!

(och för den som undrar så har Sallys ben inte krympt till pygmée. det är bara hennes pappa som har fotat från konstigt perspektiv)

3 kommentarer:

  1. övningar det enda som duger - och jag kan säga att det var signes pappa som stod för dessa. hey, det kommer ju när det kommer! men visst vore det kul att träffas snart, kan ni inte komma till gbg och hänga? vi är helt utslitna av allt sommarfarande..

    SvaraRadera
  2. Vore absolut kul att ses. Men jag får inte (för mig själv) planera in mer än det jag redan gjort de närmaste veckorna. Även här finns risk för överdrivet farande och så vill jag inte ha min semester. Just nu drömmer jag mest om att få pussa Sally en hel dag i sträck, utan att dela henne med andra...
    Och att göra övningar.
    Vi ska nog kunna få till gbg också. Bara inte just nu.

    SvaraRadera
  3. nä, inte just nu. sen. när du pussat sally minst flera dagar i sträck.

    SvaraRadera